Veelgestelde vragen
Hoe weet ik of er plek is?
We bieden plekken aan op basis van de inschrijfformulieren.
Wanneer hoor ik of er plek is?
Als je op korte termijn plek zoekt zullen we kijken naar de mogelijkheden. We zijn afhankelijk van opzeggingen/wijzigingen in de planning om weer nieuwe plekken beschikbaar te krijgen.
Hoe groot is de kans dat ik plek krijg?
Dat hangt van verschillende factoren af: gewenste dagen, om hoeveel dagen het gaat en hoe flexibel je bent. Een kans op een plek voor 1 dag is bijvoorbeeld groter dan dat er in één keer 3 of 4 dagen beschikbaar komen. Hoe flexibeler je als ouder bent, hoe groter de kans dat we je een aanbod kunnen doen.
Wanneer moet ik me inschrijven voor de wachtlijst?
We adviseren je om je kind zo snel mogelijk in te schrijven om de kans op een plek te vergroten.
Is de inschrijving een garantie dat ik daadwerkelijk een plek heb?
We doen ons uiterste best om een plek voor je te realiseren. Maar we kunnen helaas geen garantie geven dat we meteen vanaf de gewenste startdatum een plek beschikbaar hebben op de voorkeursdagen.
Zijn er kosten aan verbonden om mijn kind op de wachtlijst te plaatsen en/of in te schrijven?
Nee, het inschrijven voor de wachtlijst is kosteloos en vrijblijvend.
Zijn er annuleringskosten?
Aan de inschrijving zijn geen annuleringskosten verbonden. Op het moment dat je als ouders het contract getekend hebt, kun je de plek nog tot 1 maand voor plaatsing kosteloos annuleren. Anders hanteren we een opzegtermijn van 1 maand.